< Home

Äntligen Måndag (?)

Är det inte härligt med Måndag? Ny vecka, nya tidiga morgnar, nya timmar att spendera på plugg.
:)
Lätt ironisk bara. Ne men skämt och sido det är nästan skönt med vecka igen, då funkar allt som vanligt. Saker och ting har öppet som det ska man får tag i folk på kontorstider. Ja det är som vanligt helt enkelt.
Har fått mina scheman för sommaren nu. Lord, här ska det jobbas:) Det gillar vi.. Idag blev det bye bye Sodexho, (för sommarn)så nu är det ÖFF + läger Lkpg och ?, Hemtjänsten Motala, Personlig Assistent Mjölby, och kanske Mantorp Park.
Wiihoo. Härligt. Fullt upp bara, det gillar jag.
Har fixat så jag fick ledigt dagen efter våran Grillfest på Södra. Skönt det med. Hade varit lite kämpigt annars tror jag.

Igår var det derby , Vi mot Tinnis. Vi började väldigt tafatt och var inte alls med i matchen, kanske var det hemma nerver som spökade. För oss på bänken var det nerver kan jag lova. Fick komma in efter en halvtimmes spel och det kändes helt ok. Har dock inte spelat ihop med Bacon på mitten förut men det gick ok. Min egenprestation var godkänd, allt kan man gö bättre.. hade tre målchanser ena satte Stina åt mig:) andra missade jag och tredje (trumvirrvel) missade jag.. haha. Men snyggt hade det blivit om dom inte hade gått utanför:) Nästa match tar vi de.
Så himla skoj, vi är så fruktansvärt starka i motgång, vi tog upp 2-0 (halvtid) till 3-3.Se upp för oss! Stina,Corre och V.B gjorde mål i går. Bra blandning på målgörarna.
Idag är det möte med Förbundsledare 2010 ska bli intressant och se om man fattar något mer denna gången. Haha! Det blir att trycka gasen i botten från Idrottens Hus till Mjölby.. Skynda skynda till träningen.
Ska försöka med att hinna gymma och plugga innan också men det får vi se vad som hinns med. Min prioritet brukar lätt bli träningen men idag vetti tusan.

Nu är det lunchtider..:) MUMS!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0