< Home

Ett strå till stacken

Sound;Min ultimata pepp låt:)

Ahh tagga tagga tagga! Shit imorrn och övermorgon gäller det! :D Ska bli uberhärligt att spela imorrn och att få titta på det andra laget. Till saken hör också att jag ska inkvartera mig i husen "gråbo" under helgen. Tror det hette så,lär sig något nytt varje dag.
Vet inte hur mycket skratt jag fick idag på träningen hehe,galet trångt på bänken eller va säger ni.. Och cao jag tror vårat led vann för ni var så sura för att ni trodde vi hade fått en extra poäng..:P eller hur var det. Men du söt,vi bjuder på den.

Sitter på mitt nedrans hall golv och funderar på varför denna router vägrar fungera,ja vet jag borde ringa kundtjänst men avskyr att klaga på saker. Det är säkert inget fel,fast det borde vara det eftersom allt funkar när nätverkskabeln är inkopplad. Och datorn säger ifrån att jag inte har nätverkskort i datorn.. hell no det sitter där..och har haft de senaste månaderna. Ge dig du..:S Inget skönt,man får plastmatta smak i rumpan..:)

Tänkte dra mitt strå till stacken och hjälpa en anotha motha from anotha brotha.. haha bara vi som fattar detta:P Så ja sa skicka frågan till mig..

"På vilket sätt kan staters förhållande till varandra och deras medborgares rättigheter och skyldigheter regleras genom internationella avtal?"
Sagt o gjort här har ni den kära vänner.. Jag lägger dit mitt strå en annan dag.. hehe.
Ferry jag tycker synd om dig..;S



Okey gott folk jag ber er om största möjliga tyyysssnnnaaaddd!. Jag är i stort behov av en Naturkunskap B bok
som ska vara från förlag Gleerup skriven av. Anders Henriksson. Vänligen ge mig en sådan eller så tusan köper ja en av er,trots att ni är mina vänner o borde sno en åt mig eller ge mig eran egen:) Deal?

Har lärt mig av Fröken Magnusson att jag minnsan har rätt att kräva mer värme i lgh annars kan ja kräva sänkt hyra tills dom åtgärdar detta. Good to now!:D


På allmänhetens begäran ska hästen återfå sin uppmärksamhet imorrn.!!

Fram med penna o papper för såhär ser min morgon dag ut.
Redo(?)
06.45. klockan ringer..
06.50 klockan ringer efter att jag snoozat.. jag kliver upp (eller hoppas ja gö det iaf)
07.00 sitter o äter frukost laddar inför dagens bravader,packar förmodligen iordning lite inför helgen som ska spenderas in da city aka metropolen Mjölby. Och helgens värdinna är Bea.
07.25 läser igenom lite skit om dagens labb Kortslutning och Överbelastning (intresseflag!)
07.40 drar mig till skolan,förmodligen kommer jag vara överladdad till labben.. (!?)
10.10 rusar jag ut ur klassrummet för att dra mig till Maxi och inhandla lite råvaror för helgen,är jue lite kräsen så får fixa lite special kost..
11.00 Försöka leta reda på mina kära morföräldrar som åkt ner till Motala över dagen för att Mormor klipper sig här,japp ni läste rätt. 15mil för en klippning,frisören borde känna sig hedrad! hehe. Så ska leka lite med dom,och om ja känner dom rätt innebär det en snabb lunch sen ett -"Vars ska vi,ska vi åka hemå nu.. "haha.
13.00 förpassa mig till Tandläkaren livrädd som jag är,så är detta ett mardröms besök,trots att jag bara ska till hygenisten men ialla fall. Ja tippar på ett hål,minst:S Hoppas ja har mega fel.
15.00 Förpassa mig till Sahara Khilis där ja ska spendera lite tid innan samlingen som är
17.15 Samling lagman.
18.30 Match mot Boxholm!.. Sweet
... kan inga mer match tider.. så sorry där har ni min dag. förstår att ni kanske inte hunnit med alla detaljer men mot en liten penning skriver jag ut detta åt er..:P fast jag inte har någon skrivare så tar ja kort med min LåneMobil och skickar till er. Observera att det var en månad sen jag lämnade in min mobil för andra gången på bara en vecka.
'Telia is not the shit!!


Lite härliga nostalgi bilder för att ni är La familia!!
   Vi kan vara kreativa..                                               


  Vi kan dessvärre inte vara normala,men fan så skoj vi har:P


  Vi har svårt att hålla ihop rum Tjufour :(,tappar en som snart blir två:D,och en som är ny opererad. Saknar er!!



   Vi har inte svårt med Glädje,det är något vi har mycket av..!! 



  Vi kommer att sakna denna tös,Norge hägrar,men vem ska då sova i bilen..:(


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0