< Home

Frustration och svett

Det har nog aldrig gått så bra att kö intervaller som igår, frustrationen var total. (vilket senare visade sig vara ett missförstånd, men det blev en GRYM taggning)

Gårdagen kan sammanfattas så här...
...perfekt!
Kan inte bli annat när två av östergötlands bästa sjukvårdare tar hand om en sjukling : P

Trodde verkligen jag hade försovit mig i morse, eller det hade jag nästan vaknade 06.21.. Måste vara för att Milla inte sympati-smsade mig i morse.
Galet trött iaf, och lite vila får jag nog kosta på mig när jag kommer hem från jobbet.
Egentligen vill jag bara sätta mig i en bil och vända om, stanna hur länge som helst..Men det blir inte alltid som man vill.. Hehe.

Shit dags att dra sig, lite tandborstning först, sen är jag klar.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0