< Home

självdiciplin..

..är något jag brukar vara duktig att hålla på.. Men inte idag.. shit. Dom ligger där och stirrar med dom onda ögonen,dumma skolböcker:S Måste, men jag gö inget istället. Plugga utan "direkt" tidspress verkar inte vara min starka sida..
Nu har jag bestämt mig och det är med hård hand jag smäller till mig själv i nacken och beordrar mig själv att ta fram böckerna och sätta igång..
Jag ska bara..(alfons feeling på den) skriva klart först.

Imorrn mina kära vänner ska 5 la familia flickor ut på en tvättäkta roadtrip ahh.. så skoj. Inte så lång men va tusan tanken som räknas.. ska till Örebro och lager157, en snabbis in till city (fortfarande på förhandlingsstadiet) och avrundar med att leka av oss i Gustavsvik. Helt sjukt hur mycket barndomsminnen man har därifrån. Var värsta resan från köping-örebro (tyckte man då) men i verkligheten så är det inte alls långt.. men iaf.. det var guld värt att få åka dit någon gång då och då.
Imorrn ska vi iaf dit,från Motala,lite längre men det blir jue bara roligare. Har hyrt in mig på Von Bach´s axel så jag får sova lite efter jobbet. Flickorna anar inte vilket monster jag kan vara utan min sömn..
Så morgondagens schema..
05-ca 11/11.30 jobb
11.30/12.00 flickorna anländer och plockar upp mig
11.31/12.01 styr vi bilen mot dagens äventyr..
Ska bli såå skoj.

Ne nu så ser jag att min arm börjar ta ut svingen dags att pysa... duckat alldeles för länge för den nu. ;)

Btw,träning på planen idag=lycka:D

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0