< Home

Får jag också krama?

Då var det bokat och klart! Ska bli helt fantastiskt underbart..längtar verkligen!
Energi är inget som existerar, har tappat så mycket dom senaste 2 veckorna är inte alls som jag var förut.
Kramade om mamma för sista gången på ett tag med, känslomässigt skulle man verkligen kunna säga.
Usch fick gö allt för att inte börja gråta, vill inte komma ner på jobbet helt rödgråten. Den varan har dom sätt alldeles för mycket av på senare tid.
Grattis Robin till körkortet!!

Har precis kommit hem efter att sett finalen i Östgötacupen mellan Boren-LFC.. Skulle "representera"  Team Sportia och ta ut matchenslirare i båda lagen. Sjukt svårt.
I efterhand kanske målvakten skulle fått det men Linn jobbade något kopiöst bra.
Sötaste lilla Linnéa som skulle hjälpa mig med att dela ut priserna såg att hennes bror fick krama Borens vinnare Linn Haglund och så frågar hon mig -Får jag också krama vinnaren? Klart du får säger jag..
-Men kan inte du krama först?
-Jo visst det kan jag.
Så jag kramade om Tilda Heimersson så att den lilla tjejen skulle få en kram.. och när det väl var hennes tur så vågade hon inte. Naaw.
Men hon fick ialla fall lämna över priset det var hon glad för.
Goding!!
Helt sjukt vi var helt säkra på att Marcha gjorde mål så vi klappade händerna och jag hurrade på henne. Men tydligen så var det inget mål.. Uj uj inte lätt att se det vill jag lova.

Dagens; Bokningen, lilla flickan och Brorsan!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0