< Home

Datorer är bra, när dom fungerar!!

Dagens konstaterande-->Min kropp är inte gjord för morgonträning.
Så får helt enkelt vänja mig vid dom förutsättningarna och hitta på knep som underlättar träningen.
Skönt att få kö ett grymt pass trots denna känsla.
Riktigt roligt idag på jobbet, hade sjukt mycket att gö. Skulle stå i kassan på förmiddagen vad tror ni händer..?
Kassa 1 brakar ihop totalt, skärmen var helt svart imorse (innan jag kom dit:) ) så då fick vi ta Kassa 2 som
betedde sig helt konstigt. Kortterminalen fungerade inte och varje grej man skulle trycka in tog minst 2 min.
Tänk er hur datorn är när den hänger sig, så var den vid VARJE kund och varje slag på touch-skärmen.
Det kan förkortas KAOS!
Men imorn ska vi få en ny hårddisk så då ska det vara som vanligt om inte bättre igen, det tackar vi för.

Fotbollsträningen var en av dom bättre på länge, vemodigt som bara den nu.
: /
Imorn kväll kommer nog mina babe´s hit, hoppas på det åtminstone. Borde verkligen plugga men får ta det på onsdag istället.
Vill inte riktigt lägga mig, orolig är nog rätta ordet.
Ska faktiskt upp ganska skapligt med eftersom jag håller på att bearbeta min kropp lite..

Saknad är ett ord som inte räcker till...

Dagens leende; När jag blev så där stolt över dig..

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0