< Home

Fredagsglädje

Agnes-On and on
Väldigt osvensk  musikvideo och inte alls så jag hade tänkt mig "Idol Agnes", check it out!

Detta med matte är verkligen inte min grej varje gång jag öppnar matteboken är det som om jag trycker på
en liknande spik som Nils Karlsson Pyssling hade när han sa tjillevippen.
Jag är inte den som ger upp saker men i detta fall, jag suger hårt på matte!!
Någon måste väl gö det med gissar jag på men varför ska jag få ta hela smällen. AHH!

Hade lite träning inplanerad idag innan jobbet dessvärre blir det ändrade planer. Blir hårdkörning på söndag istället.
Måste öppna boken och få den härliga tjillevippen-känslan och städa samt laga mat.
Pannkakor, pasta, potatis.. vad ska det bli.. har ju match imorn så kanske ska tänka över mitt val lite.
Snacka om MÅSTE matcher som är kvar.
Vimmerby imorn, laddar redan nu!

Mami kommer hem idag, wihoo!!
Önskar att min fina vän var här, saknar dig!!
Hennes leende smittar av sig galet kan liksom höra ditt skratt genom bilden:)
Älskar dig!!

Ledsen att behöva säga detta, förstår att ni vill att jag skriver mer ; P , men jag måste ta tag i mina sysslor nu.

Dagens insikt; Tjillevippen!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0