< Home

This is gonna hurt like hell!!

Jag kan inte sova, behöver sömnen så himla mycket men tankarna lugnar aldrig ner sig.
Pulsen ökar hela tiden..
Känslan av att någon håller stryptag runt min hals blir tydligare.

Åkte in till Mjölby förut och trodde jag skulle palla att träffa vännerna, återigen brast det.
Tror jag skulle frysa ihjäl, satt i bubbelpoolen i 40 min sen orkade jag inte mer.
Ville bara dra mig tillbaka.
Att ni alla bryr er så otroligt mycket värmer så, men det är så svårt alltihop att jag inte kan ta emot det nu.
Verkligen underbara vänner!
Tack!

Kan jag få radera dom här dagarna som varit och dagarna som kommer ur min almanacka, snälla!?
Gropen blir djupare och mörkare för varje gång man faller. Den här gången skadade jag mig rejält,Smärta!

Om alla era kramar och tankar kunde omvandlas till tid, då skulle mitt ansikte kunna le ärligt igen.
Imorn är det masken på som gäller. Hur ska det gå? Är orolig..
Måtte jag inte släppa in någon bakom muren, den får absolut inte brista, inte på jobbet.



Jag har börjat med något som inte hör till vanligheterna hoppas Du hjälper mig.

Dagens önskan; Att jag kunde se in i framtiden och att Du skulle säga att det ordnar sig!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0