< Home

Starka händelser

Vi vann!! 
Det var känslor som aldrig förr i denna matchen. Valle började med ett tal, Cissi och jag fick lov 
att ta till förkyldningsknepet när hon hade pratat klart. Det var ett starkt tal minst sagt.
Ute på planen så var fokuseringen total, det var nu eller aldrig. I första halvlek så spelade vi riktigt bra stundtals
tyvärr tappade vi lite i andra men vi vann med 1-0 och det är vad som räknas. Vi skulle kunna ha gjort några mål
till men det tar vi nästa match.
Nu har vi gjort vad vi ska mot Nittorp, nu står Vimmerby och Ulvåker på tur.

Efter matchen så styrde jag Bikten mot Lkpg i hopp om att få se Bella dansa på
Alternativ (möte+konsert i pingstkyrkan) och det fick jag. Det var andra gången på en och samma dag
som jag blev tårögd för att jag upplevt något starkt. Väldigt fint dansade dom, speciellt du Bella!
När Bella dansat klart så gick vi till Svärdh´s extra syster Malin Liedberg som hade lite party.
Såå söt brud, vad jag trodde var en kvinna var nästan en flicka ; ). Jag trodde då att hon var äldre än mig
men det visade sig att så var inte fallet. Hon var såå rolig och söt inte många som har den grymma kombinationen.
Vi kikade in på Platå och Platens, vi hittade Milla som körde loss på dansgolvet och vi joinade.
Det var häftigt att gå tillbaka där allt började i stort sett, vi såg dom "heliga" platserna, haha!
2 månader sedan första gången babe!!

Konstaterande: Malin och Jag har hittat hem i kyrkan, Not! :) Kände oss inte riktigt hemma men tillsammans 
så klarade vi oss. :P
Det var en bra upplevelse som skulle kunna sammanfattas som en partydödare/depp-korvstoppning
rena rama motsatsen till antidepressiva tabl.
Jag är glad att jag fick följa med till kyrkan efter allt som kommit upp, jag vill se alla dina sidor.
<3


Helgens känsla; Lycka!!




Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0