< Home

Ni borde skämmas, twiii!

För det är sant. Yeeeaah!
22,784.20 norska anledningar att vara glad är lika mycket som 27,734.57 svenska anledningar.
Inte tappa fotfästet här men ja jäklar, detta känns bra. Ne nu ljög jag. Det känns så in i helvete bra!

Jag har en klocka, ungefär som den som Skalman har, alarmet går igång när det är dags att gö saker.
Min ringer för tillfället hela tiden. Men inte riktigt samma sysslor som Mr Skalis hade.
Ser potentiella saker hos alla (nästan) så att säga.

Ciara och Timberlake är h-e-t-a i sin musikvideo (inte ny, I know, men shit så het).

På mitt jobb förekommer det i mindre och större portioner smygrasism, jag lackar ur totalt. Imorgon är det vi som ska sätta ner foten. Inte fan kallar man Clarie för nigger.
Dom är sorgliga och trasiga människor. Headoffice -Here we come!

Idag åkte svartaboken fram.. Alla måste ha en svartbok. Frågan är bara vad alla skriver i sina.
Tack vettja glädjen som infann sig hos en 12-13 årig Hami när hon fick Fridas Dagbok som ett dataspel.
Det gick och låsa och lägga in små gulliga hjärtan och massa annat skoj.
Tack måste jag endå passa på och säga för att den tiden är förbi.

Motala gav Oslo lite skvaller. Vad sker undrar jag på en gån. Folk skaffar barn till höger och vänster , vänstrar , ljuger, skiljs och även ibland så glädjs folket med varandra. En lördagskväll på Harrys brukar sluta i några glada leenden.
Fick inte se stammisarna denna gång, tur i oturen(?).

Måste citera världens bästa farfar;
"Snus, Mus och Brännvin - det är allt du behöver ta med dig till festen"



Hamberg bjuder på sann glädje. Gillar kommentaren han kläckte när vi börja snacka om löständer.
"Eh... jag kan snusa och äta med dom få jag har kvar"

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0