< Home

Varberg baby, Varberg!!

SOOOOFFFIIIIEEE!!
Äntligen fick jag säga det, som jag har saknat min lilla rockbrud. Har hälsat på mamma Malou och hunden Taizon.
Helt ofattbart att vara hemma i ett hem igen. Mat i kylen, ren städat, Allsång på Skansen i bakgrunden- ahh bara så där hemkärt som det ska vara.
Lite har jag nog saknat Sverige. Eh nu räcker det, Sverige är bra med det är Norge med:)
Gager är i sommarstaden också, måste ses imorgon så är det bara. Nice sammanträffande.
Varberg drar upp en del gamla minnen, fan vad det känns konstigt att vara här igen. Lite smärta i hjärtat.
Där allt gick fel.

Swebus lyxar till det med gratis internet ombord som fungerar sådär 5 min ungefär. Man får vara glad för det lilla.

Imorgon blir det nog  blogg från Göteborg C.
Soffans jobb hägrar, Bodegan here we come!

Oroa er inte, det ska bli lugnt ikväll ... ;).

Lycklig!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0