< Home

In the mix

6 Juni- Sveriges nationaldag. Weeey!
Har onekligen firats, kilroy-besök, äventyr och nu snart jobb.  Behöver jag säga hur mycket jag ska sova imorn.
Längtar!

6 Juni- Musikensdag Oslo.
Jahopp.. Denna och 17 mai är just dom dagarna jag blev "varnad" att inte jobba på.. Men givetvis jobbade jag 17 Mai och
ska snart hoppa på kvällenspass. Gårdagen var sjukt intensiv. Woohoo.
Dj;n..var grym. Spelar alltid så sjukt bra musik. Det var i och för sig två Dj;s och en snubbe som satt och
spelade på olika bongotrummr  -fett nice. Värsta sköna remixarna av Dj crew och han som
höjde musiken helt. Ahh.
Fan va äcklig man känner sig med alkohol överhela kroppen (när den ofrivilligt har hamnat där).
Blir som en medeltida ansiktsmask.
Hett!

Fick ett samtal av en förvirrad Jeanett igår.. Svar neej EMH-Sussane använder knappt inte sin telefon.
Du är inte ensam av att upptäcka det.
Hehe. Kul att höra bruden.. hoppas gänget tar hand om henne på reunion festen. Eller dom ska jag nog säga, Mickan med.

Det luktar inte ens bränt och vi smider planer som aldrig förr.. Galet!!
Kom igen Petra firra biffen nu :)

Buuuu; Att paddan är i huset!! Vill ha mitt starka lejon jue..


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0