< Home

Kort och koncist


DJ?


Ett stycket.
"Döda spermiens resa mot ägget.."

Ser pilates bollen bortanför alla resväskor och diverse klädställningar den ska nyttjas idag - ATT DEN SKA!
När jag slappnar producerar jag inte för fem öre.
Mindre fria timmar till Hami.

Diggar starkt kollektivet Hegdehausveiens urbefolkning.. bra film/serie smak.
Hittat boxar som köttätande kvinnor i LA, kåt gammal gubbe som sätter på allt, filmstjärna som har en vek manager .. mfl.
Tror nog bara det är Clasenius som kan lista ut boxarna.

Eftersöker mina vänner i skypevärlden. Gå in på skype.se och ladda hem. Det tar några få minuter sen söker ni på min mail [email protected] och lägger till mig. Det enda du sen behöver är en microfon ( tips, köp ett headset) och sen kan vi snacka hur länge och mycket som helst. Telefon online om ni inte förstod det.
Se så.. rör på fläsket.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0