< Home

Som en politiker, först JA sen NEJ, för att ändra till JA igen och så fortsätter de..

Puhuu!!
Att överraska familj och vänner har varit mitt mål denna helg. Tror till och med att jag lyckats riktigt ordentligt.
Ingen visste att jag skulle komma hem utan jag dök upp på dess underligaste ställen.
Syrran fick en påhälsning på hotellet, det var inte en tår som kom då utan ett gäng- Puh!
Hade praktik på mammacykeln med dess tillhörande ateraljer-  barnstol.
Lite ostabilt men va sjutton!
Mami fick en kommentar om PT så fick jag se den värsta Mjölbyhaka jag någonsin sett- chock. En syn för livet.. Svar Jaa det är din dotter..! Sedan fortsatte detta... Bacon fick ett paket Bacon (såklart) i brevnedkastet. Det är en gång för alla bevisat.. det blir svårare att förstå sammanhanget med när man blir gammal. Tur att Ernst -ungtuppen- var på plats för att styra upp det hela.

Vad har vi kommit underfund med denna helg då?
Att Charlie är min favoorit rakt igenom.
Att Petra har bra smak samt att hon är för brun för mitt bästa..:P
Att Motala framkallar kalla kårar
Att Motala framkallar glädjetårar när Varamon börjar packas full
Att muskolösa målvakter i blont klär i guldklänningar och klack.
Att Harrys är sig likt och folket dessvärre lika så
Att mina vänner är dom bästa!!
Att min Mamma är den underbaraste människan på denna jord.
(Ännu en gång är svaret Jaa.. fast nu vill jag ha något - jag är på fisketur så att säga.. haha)
Att jag inte kommer flytta hem för utbildning till hösten!

Mitt beslut har tagits och jag har rivit upp det för att ta ett nytt.
Nu har jag bestämt mig - det blir ingen utbildning för mig i höst.
Söker till nästa år.
Många själ goda nog. Samtidigt som jag kommer att ångra mig vissa dagar kommer jag att tacka mig själv efter utbildningen.
Så nu ska jag jobba ihop pengarna låsa dom på ett konto sen ta resterande pengar och resa.
Tror på en bra sommar och höst. Måtte jag stå ut.
För att få lite energi kan det bli en trip till Spanien några veckor i sommar.. Återstår att se.


Applåd; Taxin fyra kvarter 225NOK! Men lätt värt det.
Buuu; Mögelfläcken under min madrass, igenom heltäckningsmattan och i madrassen. Behöver jag säga hur glad jag är att jag nu flyttat?!?!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0