< Home

You better not quit before I say so- Keep moving people!!!!


Alla har vi sett Polisskolan när vi var små, höjdpunkten dom helgerna det kom som filmkväll.
Idag kändes det lite som Polisskolan, mikrofonen var på plats likaså polissirenerna (inspelade i mic.) ,
mycket skrik, mycket pushande och ett sjuhelsikes jobb.
Nu passar inte allt in på Polisskolan filmen men endå..ett flertal saker.
Ordet Uphill får mig att rygga ganska snabbt nu för tiden. Back2Basic passet hölls även idag i Frognerparken- allt för turisternas skull, en och en annan bild blir knäppt när vi sliter som djur. Idag slet vi, ATT vi gjorde.
Inte nog med att turisterna tar kort alla människor i parken hejar på oss när vi springer upp och ner som några rookie rugbyspelare. Ett gäng FC Z individer. Men maaan dagens träning den har satt sina spår.
Fick höra att jag är snabb men har dålig löpteknik. Då löser vi det:) Pete - en av Englands då bästa sprinter (när det begav sig) kollade mina muskler och gav mig en högst avklädd massage. Skit samma tänkte jag, detta behöver min kropp och det är for fucking free:).
Nu ska jag ta min andra fria PT timme och ta teknikträning med honom, mycket speciella muskler och övningar som ska styras upp.

I need!!

Imorgon nalkas det härliga dubbelpass 7-15 och sen börjar jag runt 20-22 någonstans och jobbar till 06.00, Hoppas det går fortare och rydda. Puh. Sen Onsdag samma sak fast jag börjar tidigare på klubben.

Ska åka longboard från jobbet imorrn, en timma är det beräknat ungefär.. undra om min kropp pallar det efter dagens pass.. haha. Återstår att se.

Ring ring ring- mat och sovklockan.

Vår framtid är något vi skapar i det förflutna!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0