< Home

Home "sweet" HOME

Öppnar dörren och får en obehaglig känsla i hela kroppen. Vill bara vända och släppa allt - men det är inte värt det.
Benen vill backa men jag fortsätter framåt.
Jag har börjat leta - det löser sig.

Har precis färgat håret , på mig själv , helt själv. Det gick jue det med.

För mig är ärlighet bland det viktigaste som finns.
Du som är runt mig och inte bejakar detta och jag är medveten om att du inte gö det, ligger långt ned på min kast -skala.
Tack för mina gener att jag har en utvecklad färdighet som få vågar tro på, men jag vet allt - innan någon har sagt det.

Sofie och jag fick en härlig tur hem från Göterborg - helt enkelt tackvare Gunnar , han bjöd på skämt, vettig information och sig själv. En busschaufför, en busschaufför det är en man med glatt humör.. stämmer såå väl på honom.
Med risk för att forma bloggen till ett Så ska det låta tema så måste jag endå sjunga ; JAAAAA må hon leva JAAAA må hon leva... bla bla bla bla GRATTIS SOFFIPROPP!!!!!!!!!!!!!!
Klart kvinnan fick en liten gift med... två vodoodockor;) En till dig och en till Maria, slit dom med hälsan!


Det är imponerande att kunna leva med sin själ som är så smutsig.
Kanske skulle fråga proffset om lite tips och idéer.. Hm..

Blir en långpromenad imornbitti, jag måste ut.

Imorn är det tjejkväll, underbart med MOGNA, SMARTA och KLOKA -människor i utbyte.

Blattenaziiee vart är du, kom hem nu!!

Buuuuu; Osmidighet!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0