< Home

Women

Hylla det bästa jorden har.. kvinnan. YEY! Säger bara kvinnokroppiminsang.nu.
Congrats ladies!!

Finns inget jag avskyr så mycket som tvspel (klart det finns saker är värre men tvspel ligger inte högt i kurs). Familjen i Partille nördar HC-spel nu. Jag tar tillfället att blogg. Klockrent.

Gårdagen var sjukt nice, ny frill, ny färg, nytt(!!), tacos, femte hjulet, Xider x 2 (haha), bowling, Avenyn och Lilla London, armar- bruna sådana.
Sweet gårdag med andra ord.
Om jag regerade på bowling, ATT jag gjorde, lite smått impad av mig själv. Vi behöver väl inte dra upp något om hur
totalt värdelösa vi brudar var men gärna att jag var lite mindre värdelös. Njuter ialla fall.

Njutning är något som ska in i måttot, kvalité & njutning.
Bättre blir det inte suckers.
Va inte bitter BF2, du fick ju så att säga en work out du med. Woooow.
Kan inte vänta tills du kommer till mig på fredag, på tal om work out ; ).

Allum ligger för fötterna och jag borde verkligen fundera på att lämna kontokortet hemma.. men det går ju inte.
Jag är en svag kvinna. Haha.
Träningsabstinensen är olidlig - hjälp mig.

Hänsynslöst underbart - rakt igenom.
Ge mig!


Dagens vad har hänt; Abstinens i alla dess former

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0