< Home

Hunger

Det som inte fick ske har skett.. jag försov mig. Inte bra Emelie innnte bra!
Vaknade upp 05.30 och var sådär oförskämt pigg.
Snoozar - givetvis - och stänger av alarmet i sömnen - GIVETVIS - nästa jag vet av blir det störningar i högtalarna, panik!! Mange ringer. Det är nu jag skippade snacket om att jag bara var påväg, jag la korten på borden och sa lite små nöjt "Jag ligger i sängen men är där inom kort!". Panikslagen och fylld av den hemska känslan av att vara sen skynda jag omkring i lyan och praktiskt taget sprang hela vägen till T-banan. Till er som tittade ut runt 6.36 i området Majorstuen och såg ett spöke svischa förbi så var det bara jag. Sprang jag i sömnen?

Gårdagens dos av nostalgi satte sina spår. Uh. Vad sker?!
Otäckt.
Jag vill inte, Okey!!?

Grattis Motala!!
Äntligen kanske ni kan få ett ordentligt gym att träna på. Fitnessport ska öppna och det verkar hur grymt som helst.
Har inte skrivit om det i bloggen förän nu för att jag var tvungen att ha lite mer kött på benen. 20% av månadsavgiften går oavkortat till olika ungdomsidrottsföreningar i Motala. RIktigt bra deal!
Inte var det så dyrt heller, eller ja det beror självklart vad man jämnför med.
Sen att man måste lägga till en extra summa på kortet för att få tillgång till allt det var väl sådär, å andra sidan så kan man skräddarsy sitt månadskort.
Tummen upp helt klart!
Ska bli riktigt spännande och se.

Mange sover by the way lugnt i andra rummet. Hon laddar för shopping, träning (ja alla som kommer hit måste träna..haha nevars) och lite utgång ikväll. Ska nog som sagt på reggaetonclub ikväll. Sjukt skoj!!

Please, leave me!

Buuu; Min förmåga att stänga av snoozen!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0