< Home

GE MIG SNÖ!

Kvällen på jobbet igår var väldigt rolig. Vilken fest det var!!
Diesel hade fest och det var en del välkända Carlingsfolk där med.
Bakgården pryddes med tre feta screenar som visade musikvideos allt från 80´-90´ och 00´.
Sophie, jag försökte ta bild när Madonna´s videos kom (vilket hon gjorde ett x antal gånger) men missade varje gång. Det var väldigt mycket folk och som ni fattar var det temakväll. Det var palmer av plast, Hot shot´s och Mojito´s. Doften av grädde får mig att vilja spy nu. En hel kväll och doften in my face varje gång man öppnade
diskmaskinen. Gillar inte!
Det finns två saker som får mig att orka jobba på Fuggan.
Första är; Bra musik!
Andra är; Snyggt folk med sköna stilar
Gårdagen hade allt och lite till. Tunnade ut med folk runt kvart i tre då dom insett att vi inte hade en timma längre uppet. Jag tackar Norges lagar för det.

Fick första utkasstet på resan igår. :)
Spännande.
På tisdag kan jag förhoppningsvis avslöja för er alla vad jag kommer att syssla med vid sidan av allt annat strunt
jag gör.

Petra och Martina ,TACK för att ni överraskade mig. Lyckan var total. Synd att vi inte hann snacka mer Hoa.
Älskar er!

Inomhuslag med Zeros (gamla folket sen 10 år tillbaka) eller Södra?

 


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0