< Home

Cebu City, Filippinerna

Det blir ett snabbt inlagg, vi jobbar mot klockan pa internet nu.
Tant gron och tant lila surrar runt pa natet for att fa in den sista infon vi
kan innan det bar av mot oarna imorgon.
Forst ut vad det verkar ar Malapasqua och lite dykcertifikat.

Hotellet vi sovit av jetlagen pa (som var helt stort jobbig) heter
Parklande International Hotel och det vill jag rekommendera
alla att stanna en natt eller tva om ni aker till Cebu.
Kanon fint och helt okey priser for den buffen vi nyss slangt i oss.
Den hade allt.
Jag kan aven meddela att jag har atit min forsta frukt - annanas.
Den var jakligt god.
Tant gron berattade att nar dom ar sma (som dom ofta ar utomlands) sa ar dom godare.
Melonen gick inte ner. Det ska jobbas pa.
en frukt ar forasten en slize

Idag har vi varit i slummen (ett stenkast fran hotellet) och promenerat.
Har ser ni resultatet.



En fantastisk liten pojke som jag fick fota i slumomradet.









Nu ska vi trana.
Njut pa i Kyyyyllaaaaan!
Vi har 28`C men mulet.



Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0