< Home

Nå må hun pakke sine ting!



Låt mig uttrycka mig på följande vis...
jag är säääämst på att packa, finner alltid mycket bättre saker att göra - ALLTID.
Kan jag bara få befinna mig i underbara Estockolmo nå!?
Oslo ska få ha lov från min energi ett tag och allt vad den innebär
lovet slutar runt 1 juni.
Dagens fettförbränning är gjord likaså avvinkningen av Elixia.
Fan 4 månader utan riktiga vikter.
det kommer gå fint så länge vi håller oss till våran deal;
Sara ska lära mig äta minst 5 grönsaker och några frukter.
Jag ska se till att vi tränar.
Eftersom jag inte äter grönsaker och frukter och Sara inte tränar för tillfället
så tycker vi dealen är klockren.
Sara röstade på morgonpass:P
Eller?


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0