< Home

Vintertid vs Sommartid

Jaaa jag vet att min blogg är under all kritik för dåligt uppdaterad med inlägg. Allt för att min dator strejkar hemma..=( Sådant gillas inte av Emelie med lagom bra temprament när de kommer till datorer. Dom är bra och ha men när dom spelar spratt blir man galen för att man är högst okunnig när saker inte gö som man själv vill. Haha.
 Jaha har hänt en hel del sen sista uppdateringen.. bl.a
-Solbrännan borta så långt ögat kan nå
-Spelat min första fotbolls match=) Dessvärre är min muskel överänsträngd nu men men..
-Begravning =(
-Tillbaka på firman
-Nya och gamla ansikten dyker upp i takt med tussilagon
-Emma Brosnan (USA flickan) har bott hos mig,dock alldeles för kort tid men huuuur kul som helst har de varit=)
-Festen med stort F hos Sys Hellqvist, nog den bästa på mkt länge...

Mkt har hänt och mkt kommer och hända så lite förhandstitt på framtiden kommer här...
*Våren!!
*Träningsläger för Mjölby Södra Dam och Herr lag i Holland 30mars-5april
*SERIEPREMIÄR!!=)
*Födelsedagar
*Tatueringstid ska bokas
*Fått förlängt på firman så pengar ska spenderas
*Påskasmällen på harrys.. kan bli kul=)

Måste bara få avreagera mig lite.. Fy fan va trött jag blir på bananskal som folk glider runt på.. Åhh. Jag är såå glad att jag var tvungen att ta hand om mig själv tidigt,för fy tusan va man tjänar på de .. om inte nu så senare i livet. Åh!

Ikväll nalkas Partay med bästa Syster yster =) Inte sant.. kanske en puss eller två HAHA. Snacka du din lilla nolla bättre att du snackar skit om mig en ngn annan som inte kan tackla de.. NOLLA!
Det måste vara ngt fel på mig tycker verkligen innersinne i hjärtat synd om dig/er som snackar såå mkt skit om allt och alla,synd för er att ni inte har ngt eget liv... Loser!!

Jaha tillbaka till min positiva sida gillar inte att vara negativ men ibland måste man va de också..

Hejdå Vinter, Hjärtligt välkomen "Sommar"!!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0