< Home

det går bra nu

har huvudvärk efter allt tänkande haha. Illa Em jag vet men endå.
Har precis kommit hem från en arbetsintervju som gick förträffligt. Så nu har jag fyllt upp hela sommaren med jobb. Sweet. Fast ska se om jag trivs och känner mig trygg med den jag ska vara assistent åt. Återstår och se.
Så jag kommer disponera min tid så här
Maj-Juni Sodexho och ÖFF
V27-28  LEDIG:)
Juli v29 Introduktion personlig assistent Mjölby
v30-33 Personlig assistent Mjölby(om jag/vi känner att det funkar)
Plus att jag ska jobba så fort det ges möjlighet på Mantorp Park. :)
Finns nog inget bättre ställe.. Kärlek till motorsport:D Dessvärre finns inte motocross där men endå. Det brummar så härligt i hela kroppen.. Wiie.

Så det ska nog lösa sig i sommar tror jag..
Skönt!

Nu ska jag se så inte alla pannkakor blir svarta, nog för att jag gillar det men inte min kräsna Muttis  som kommer närsom. Sen blir det plugg.
Hej hej


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0