< Home

diagnostiserad(?)

kunde man jue ha hoppats på men icke.. Först blev det VC en timma sedan, en tripp till röntgen (där gick det jäkligt fort klar på 30min=) sedan ner till akuten,30min innan jag fick anmäla mig sen 100s senare i boken och ett par bensträckare senare fick jag komma in. Inte helt lätt att läsa på en akuten.. Men fick nog ihop 3.5h där. Mycket folk-skulle kunnat trycka ned en gammal tidning i en tants hals. Fan hon klagade hela tiden. Och vi satt där och bara lät henne hålla på tills en tapper kvinna som jobbade inom vården berätta om deras prioriteringssystem, hon kunde inte för sin värld förstå det. Hon skulle jue ha middag hemma snart.. Ja ni inte är det lätt alltid..
Så nu sitter jag med glosinlärning samt olika uppgifter till texterna.. lyckligt lottad(?) självklart!
Diagnosen då som VC läkaren letade efter.. hm inge fotboll så länge det gö ont i sidled,ingen fraktur. Knepig töjning av ledbanden. Kom tillbaka om du har ont om ett par månader då blir det magnetröntgen.. Hell no jag ska spela nu i helgen:D eller.. ehh...(?!)


Bilderna har anlänt men har inte tid att slänga upp dom.. kanske kan bli mitt natta nöje.. får återkomma om det.
Nu kallar böckerna igen.

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0