< Home

Emma,La familias minsta medlem

separationsångest
.. usch detta är liknande känsla som med lägenheten på Verkstadsön. Gillar min lägenhet skarpt, MEN vill jag spara lite och kunna gå runt ekonomiskt så har jag inget val. Så nu står min till allas förfogande. Åhhh:( Helt sjukt jag vet men så är det om man har en grym lägenhet. Ska kvartera in mig på 35kvm hehe. Intressant. Planera inredningen i minsta detalj:)
Nehepp nu ska jag återigen sjunka ner med mina böcker,plugga is NOT the shit. I alla fall inte nu.
Får se om jag hinner skriva några rader innan träningslägret börjar. Det återstår att se..
Om jag inte gö det måste jag passa på med några saker.
Orienteraren-Lycka till i Norge!;)
Cao-Lycka till med plugg på lägret.
Emelie-lycka till med plugg på lägret.. (haha)






Dagens absolut underbaraste besked!
Lovisa "Lollo" Svensson och Matte ... Hm något:D Fick igår kväll en liten Emma.
2880 och 50 lång. Sååå underbart med en La familia baby:D
Vi ska lära den allt vi kan..hehe.
GRATTIS!!!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0