< Home

en jävla kamp

egentligen finns det ingen början på detta.. fan ständig kamp. Varför ska man vara så jävla dum och hålla på med det när man vet att det enda som blir utav det i slutändan är missnöje då kampen har varit för lång och krävande.
Som ni märker funkar inte riktigt mitt ordföråd just nu men det är väl underbart att jag kan skriva med precis vilka ord jag vill.. felstavade eller ej, svordomar, sämsta meningsuppbyggnaderna som finns.. hur jag vill kan jag gö.
På ett sätt är just detta inlägg enbart till för att få ut en himla massa frustration som jag jobbat upp under en tid och jag det var droppen med min totalkatastrofala träning idag. Sweet!!
Visst jag kan inte begära så mycket kom tillbaka i tisdags från 3v skadeproblem men fan lite diciplin ska man väl kunna ha på sig själv.
Finns en sak jag inte kan med och det är dåliga träningar.. åtminstone som denna. Det kan låta jävligt brutalt och kapa sig själv vid höften men jag är sådan.. har jag inga krav så kan jag lika gärna sluta. Då blir man aldrig bättre om man nöjer sig.
Som en fruktansvärt klok människa sa..
Man ska inte vara nöjd, utan glad!
Det personen menade med att vara nöjd då har man inget att sträva efter , glad däremot då har man saker att jobba mot.

Imorrn ska det bli underbart att få spela lite boll iaf. Ska kö med b-laget och hoppas foten håller som den ska. Dessvärre känns det tunt i truppen.. Får låna in ett gäng 93:or..
Vi som ska spela imorrn, jag är säker att revanch lusten finns där mer än någonsin efter gårdagens förlust.
Fan tjejer nu kör vi..
Det kommer smälla imorrn.. aggretionerna ska ut!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0