< Home

hett

det blir lätt hett när man sitter två timmar mot en vägg och pluggar i solen. Sådant gillar vi:)
Har verkligen försökt med detta prov nu så bara att åka iväg och lassa av sina "kunskaper". Ska bli skönt att ha gjort ännu ett prov.
Ska ringa bovärden med,ännu en lgh att titta på. Nog för att jag har tagit ett beslut men jag ska titta endå.. 400kr ytterligare kan jag spara. Det skulle gö sig fint i min sparbössa.. För spara är ordet jag kommer få tjata om i mitt huvud. SPARA.

Bea, jag och herrlagets Gustaf, hade planeringsdiskussion igår via msn.. En trekonversation.. teknikens värld säger jag. Eller vad säger du Gustaf :) Haha.
Vi har ialla fall bestämt datum och lite annat runt i kring den stora grill/avslutningsfesten på södra.. Ska bli sjukt skoj. Nästan helt säkert att vi har ett liveband med.. de ni:)

Måste laga mat nu,sen provet,en snabbis till gymet,kolla lgh om jag får tag i bovärden,sen hämta  lilla My så ska vi till södra för att kolla in årets urval av overaller.. sen är det DERBY!!
Ska heja som tokar.. b-laget spelar såklart mot MAI och detta ska bli en intressant drabbning.. Vi har det stramt med folk men tror att dom rede ut det iaf. Mai har ett bra lag! Så mycket kan jag säga..
Ska spana in min "dröm" kollega på mitten.Bruden är så ung och så grym,riktigt skoj att spela med henne på träningarna.

Opps vattent kokar.. på återseende

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0