< Home

i väntans tider..

..på lite la familia folk.
V.B och Mange är på ingång. Cao har åkt till sin man. Cao och jag kanske inte fick så mycket gjort efter lite utbrott av mig angående en liten miss från min sida. Skulle leta efter en penna i min väska,och där ser jag två filmer ligga. Ahhhh What`? Dom hyrde jue jag för ehh 2 veckor sen. Shiit. Förstod direkt vart detta skulle sluta..:S
Video-Ett Björn är min ängel för dagen. Fick endast betalat 150kr. Pjuh. Skulle egentliget gått på MYCKET mera.
Diciplinen idag har inte riktigt varit där den bör.. svårt att koncentrera mig på Nk nu. Men har iaf gjort lite,imorrn blir det nya tag. Ska faktiskt ha mys med mina brudar nu.
Vilken sek som helst ringer den där eländiga ringklockan och dom är här..:D

Svar nej jag har inte glömt att ladda upp bilder från klassåterträffen men har bara inte hunnit.. Det kommer förmodligen ikväll efter tjejerna åkt hem om det inte blir för sent.
Tålamod kära vänner,tålamod.

Sound;
Brett Dennen-The one who loves you the most

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0