< Home

luktar brännt

oj oj oj.. nu har jag tittat på lägenhet nr 2. Den är helt klart intressant,bra läge, dock gillar jag inte Storgatan men endå, bekvämt nu när jag inte har bil. Imorrn ska jag titta på Agneshögsgatan, gillar verkligen inte det området, just för att det känns som att det är så långt till allt. Men jag ska trotsa mina förutfattade meningar och kolla in en lägenhet där imorrn. Sen ska jag bestämma mig.. Svårt värre. Nackdelen med den på Agneshögsgatan är att jag kommer få betala dubbelhyra:S 
Någon som vill ta min lägenhet? Grymmaste och mysigaste i stan. Bitter att jag inte kan behålla den.. :(

 Plugget då, ja min hjärna upptas av enbart lägenhetstänk nu. För- och nackdelar vägs emot varandra. Men shit att det ska behöva vara så svårt. 35kvm mot 41kvm. 2600 mot 2300. Mm valet kan anses lätt men det är rena motsattsen. Hoppas det klarnar när jag sett morgondagens lägenhet alltså nr 3.

Nu ska jag läsa My friend Leonard!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0