< Home

otur alá emelie

jahoopp.. orkar vi detta eller. Spelade som sagt match mot Mjölby AI:s P93 förlust med 4-2. Riktigt bra match för övrigt tuff och högt tempo.
Ropar till mig bollen får den snett bakåt tar ett skott och pang! Min vänster fot som är mitt stödjeben fastnade på något konstigt sätt i gräsmattan och ledbandet smällde till på insidan av foten. Jag kveeed av smärta när någon underbar människa kom fram och gav tryck på foten på en gång,i stunden kunde jag ha dödat dig men nu efter är man alltid lika tacksamm. (Söta Tessan,Vickan och Ida kläcker,gråter hampan,hon kan väl inte gråta..då måste det vara en rejäl smäll, haha. Fan tror ni egentligen, klart jag kan..!!)
Inte alls så svullen som dom har blivit tidigare gånger. Men kommer nog att se fin ut imorrn:S Fuck på den! Seriepremiären kommer jue med stormsteg:S AHHH!
Jävla Emelie otur!!

Inget jobb för mig imorrn då men ska till skolan där sitter jag jue bara still så.. Ska bara ta mig näst högst upp i huset. Härligt!

Annars tack grabbar för svinigt tuffa och roliga närkamper.. Hade gärna spelat 45min intesivt fightandes med er. Men men nu äre som det är.

Så ska väl ta och lägga foten i högläge igen.. Sa vi tisdag på fysträningen då:D Haha.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0