< Home

080808

Yeah! Coolt datum, make it a good one!
Marcha på ingång och jag måste verkligen sätta fart, det ska rakas ben,sminkas, fixa frisyr, påklädning.. ja ni ser en hel del, och här sitter jag, det är för underbart!
Trodde inte att jag skulle hinna, men ett skönt besök på gymet hann jag med allt. Uppe med tuppen.. (haha, en gång om året!)

Imorrn är det Black&White party på Hugo, och jag har INTE en aning om vad jag ska täcka kroppen med, suck!
Det är som man brukar säga inte ett problem, men ett litet hinder på vägen. Naken blir det inte mina vänner det lovar jag er.
Finaste får jag nästan med all säkerhet träffa ikväll, sen imorrn ska vi heja fram laget bäst vi kan (du kanske hejar på Tinnis? Isf är det slut:P ) Efter det är det destination Motala.. Hur vi ska ta oss hit det hoppas jag min käre bror har ett svar på.
Mer blogg sen nu måste jag nog sätta lite fart!


Dagens känsla; Förväntansfull

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0