< Home

Håller tummarna!!

Fick ett underbart sms idag, finaste kanske kommer hem mot helgen:) YEEAAAAH!!
HOPPAS,HOPPAS, HOPPAS!!


En dag som resulterade i bokade möten, ett par timmar med Mami på stan, ett par nya skor : )
lite mer tankar att bearbeta, och ett grymt löppass. Snacka om att 400m intervaller är tuffa.
Men nu när man sitter mätt och belåten i soffan ett par timmar efter sista stegen så mår
man som bäst.
Mitt gymkort hade som bekant gått ut så tog månadsvis nu med 2månaders uppsägningstid,
frågan är om jag inte ska säga upp det på en gång. (tåls att tänka på, en och två gånger)

Imorrn ska jag få träffa Min bästa Anna! Inte mycket som går upp mot de, hon ville också
kika på IKEA så jag är mer än nöjd:)
Får även träffa Sahara, vilken dag!!

Många utbildningar som ses över nu, jag har hyffsad bredd på mitt intresse, fast man kan se en röd
tråd ibland ialla fall.
Det blir nog bra...tids nog.
Frågan är Har man tiden?

Dagens bästa; Sms;et helt klart!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0