< Home

Mjukmedel med kattkiss doft.. det nya?

Hur INTE passande är det att ena tvättmaskinen helt plötsligt förvandlar min tvätt till en stinkhög, nae det duger inte Radiomasten. In med tvätten i den andra och tvätta igen.. Som att man har tid med detta-ohh ja! NOT!

Gillar det nya beslutet grymt mycket, wihooooo ("det är nu".. jag får träningsvärk i mina käkar, ler som en galning)
Gårdagens hjärtklappning håller fortfarande på att gå ned i tempo, inte konstigt att det tar sådan tid, ni skulle förstå om ni såg och hörde.


"Us girl we are so magical,
Soft skin, red lips, so kissable,
Hard to resist, so touchable.
To good to deny it..."


Måste hitta en väska som jag kan ha till Sthlm, hm.. Mina väskor mår lite skit, blir nog den stackars träningsväskan som får åka på en tripp.
Känner på mig att detta kommer bli en GRYM helg, det är omöjligt att något annat skulle bli slutresultatet!!

EuroPride 2008 , se upp för oss.. HAHA!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0