< Home

Morgonnyheterna

Ujuj, Emelie drömmer sjuka drömmar och vaknar upp outvilad, inte bra!
Vädretsmakter verkar inte så himla nöjda av vårat beteende här på jorden, Varför så mycket regn och blåst?!
Blev egenträning igår och det gick väldigt bra tror jag, tror och tror jag vet snarare. Dock lite stel men.. Största problemet är inte det just nu.. Det är ett problem som jag aldrig trodde jag skulle behöva stångas med, inte så konstigt att det börjar sätta sina spår -vilken gång i ordningen är det rehab-period för mig(?)

Igår innan jag somnade så fick jag lite "besked" om att BÄSTA och FRUGAN skulle titta förbi, hoooopppas. :)
Glömt att nämna det men nu har jag fått en inneboende, La familias lillasyster Nea, en av mina lägenhetsnycklar hänger bland hennes andra nycklar, Borde jag bli orolig?! : P


Måste käka frulle nu, mer text och dravvel sen. (dravvel-->)Det är nog ett icke-existerande ord, men sådana har det duggat tätt av senaste helgen:D


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0