< Home

Organiserad?

Regn,regn och åter regn. Nee men jag älskar Sverige!!
:(

Vaknade upp utav att min mobil gjorde oigenkännligt (finns detta ord, om inte annat nu tas det i bruk;) ) ljud, jag flög upp och såg en påminnelse blinka.
Typiskt! Middag med Projektet vid Idrottens Hus 11.45, fean, jag har inte tid idag. Men inte mycket att börja härja om utan problemlösaren i mig började organisera upp dagen.

Hur blir det med träningen idag? Kommer jag kunna vara med något? Måste sätta mig och ringa tränarna, så jäkla trött på detta.
Bara så ni vet, tankarna snurrar väldigt mycket just nu, jag gillar det inte !

Dagens hållplatser
1. Mamma´s jobb och hämta bilen
2. Ams
3. IH Vidingsjö
4. Sanna´s hem (=ljusa partier..yeeah;() )
5. Södra (?)
6. Hem, leta tvätt-tid.

Jaao så ser dagen ut, alldeles för lite pussar på min Babe..:( Men kvinnan ska gö affärer idag så håller mina tummar för dig!LYCKA TILL!!

Nu kanske jag ska sätta fart om detta ska gå i lås, eller vad tror ni?

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0