< Home

Seg, segare, segast-Trög, trögare, trögast

Kan orkestern ge mig lite trumvirrvel här tack...
Där ja tackar!
Då mina damer och herrar har vi kommit till den delen av inlägget där jag såklart måste berätta hur det gick med min TIDIGA uppgång idag.
Redo!?
Dåå kö vi..!
Det gick precis som väntat, Kasst!
:)
Men nu är jag på språng, lite bankärenden, gymet, lunch sen är det Fotbollskolan som gäller. Måste åka senast 12 från stan men det ska nog inte vara några problem.

I natt fick jag värsta aha-upplevelsen!
Jag har sagt till Ia att jag känt igen en låt så himla väl (så här i efterhand, shiiit vad jag är trög:P ) Men inatt när den kom på datorn då jag skulle sova så bara ramlade poletten ner.
Det är jue från när Haley i One Tree Hill sjunger Elsewhere.
Sega,tröga jag då. Men det bjuder jag på såå gärna.

Nu ska jag avrunda här.
Lycka till med det roligaste momentet på hela övningskörningstiden:)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0