< Home

Sista helgen i Augusti 2008

Lördag
Häftig uppladdning fick jag allt när Du tog med mig och visade ditt gamla liv. Uppskattades mycket!
Matchen var en pärs, alltid jobbigt att se den från sidan. Vi ledde med 1-0 men tappade
det till 1-5 på en halvtimme. Inte ett lysande facit direkt. Fick spela vänsterback en halvtimme.
Kändes konstigt att vara tillbaka i backlinjen igen efter några års frånvaro, hoppas det inte blir en vana.
Kvällen spenderades med La familia folk och Dig. Riktigt roligt och ett rejält fylleslag var det allt.
Ovanligt att man inte festar med dom när man väl är på samma fest, hör inte till vanligheterna.
Har man match på söndagen så har man:S
Vi åkte hem ganska skapligt, det var ett bra beslut. Somnade helt på soffan båda två,
hann knappt innanför dörren.
Trötta tjejer.

Söndag
Vaknade upp på fel sida idag, taggarna var utåt. Kan inte riktigt sätta fringret på varför men vet vad det har att gö med
det är ett som är säkert.
Lite taikon träff blev det alltid, hem till Mami var planerna och halva släkten satt i köket. Kul för dig babe.. haha!
Mami var nervös intför hennes Sthlm´s vecka jag säger bara inskjutningen av sina vapen, det skulle jag vilja se.
Hem kommer Sr på fredag sen Gbg på söndag för nästa utbildning..
Släppte av bästa i Lkpg när vi åkte till samlingen, suck!
Matchen i sig var som ett slagfält imellanåt, roligt men tufft. Dom var mer rutinerade än vad större delen av
vårat lag var så kanske inte så mycket att säga om det.
Förlust blev det, skiit också!
Kan inte förstå vad jag har gjort med min rygg, har såå ont! Måste varit en närkamp i Zeros matchen
förra helgen. Smärta på den : ( . Blir att ringa någon kiropraktor här i stan och hoppas på en snabb tid.
Efter matchen kom min reaktion, det bara kom, jag kände hur det smög sig på och direkt efter slutsignal så
var det ett faktum.
Där kan vi snacka smärta fast på ett helt annat sätt.
Ont!

Kollade på planeringen nu och det ger inga lysan utsikter, på något sätt får Vi lösa det.
Du färglägger mitt hjärta mer och mer, varje gång så blir färgen starkare och starkare.
Bästa helgen på riktigt länge!

Dagens låttips; Adele-Make you feel my love, Hometown Glory.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0