< Home

Tårar

Man och Hustru Centervad-Österholm.. Det var så fint, Marcha,Jag och Hille grät ikapp. Jag fällde några längtande tårar när jag hörde ..tro,hopp och kärlek ... (tror det börjar så:P)
Denna helg kommer bli helt grym, jaapp jag känner på mig det. Kan inte bli på något annat sätt, sjukt roliga folk som ska parta ihop.

Helgens jobbigaste; Titta på La familia när dom spelar, jag vill vara med!!FAAN!
Men men jag ska heja som tusan, aldrig lämna mitt lag, NEVER!
TAGGA som tusan nu tjejer! Åhh HÖÖÖG FEEEMMA!!

Jag vill mer än något annat spela fotboll, varför kan jag bara inte få det.?!(En himla massa suckar!!)



Eve, jag tänker på dig.
Sjukt orolig,
kramar till dig.


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0