< Home

En annan människa

Dagen före Carro och Rickards bröllop, ska bli fantastiskt roligt att gå på det! Jaa, jag vet jag kommer att gråta. Men svårt att inte gö det.. Sen när blev jag så blödig?
Vilket fall som helst, Marcha&Hamberg på äventyr en heldag, det går inte av för hackor!
Kvällen avrundas med kvalité, som SVINDYR och fin choklad;) !!

Jag har gjort förändring, eller Sanna har lekt med mitt hår! Inte alltid bra och ha frisörvänner -saxen kommer lätt fram och lite saker som ska prövas på en liten själ som mig,haha men jag överlever! Kan vara jäkligt skoj med, som idag!
Förändring var ordet!

Det var längesedan jag använde detta ordet som jag nu ska ta till, åtminstone genom att en människa påverkat mig på detta sätt. Jag är lycklig , Sofia du är den som får mig att känna så!!

Ni som inte redan visste det, mina vänner.. OJojoj! Dom är helt underbara. Många hörs man bara med ibland men dom finns där och är bästa tänkbara på många sätt.. det spelar ingen roll hur länge det går mellan gångerna det är som man pratade igår!
Ni vet vilka ni är!!
Snart kommer du, wiiihiie!!



Dagens/veckans GRATTIS till...
Micha och Otto som har fått en liten Zach, nu får Estell någon att leka med!! :)
Micha på födelsedagen!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0