< Home

1,2,3,5,8,10

Grattis Mami på 4 (..) årsdagen!
..för att inte gö om samma misstag som begåtts tidigare
så avstår jag från att skriva ut (då det kan användas som bevis emot mig) hur ung du blir. Låter det som en bra plan?
Siffror är ju som bekant inte den sida av mig som drar till sig folks uppmärksamhet (åtminstone inte på ett gott sätt.) Inte för att jag vet om jag har en sådan, kanske distansen till mig själv i så fall. HAHA!
Saknar dig Lotta Hamberg!!

Bjuder dagen till ära på denna..hm rent av flummiga bild. Om jag kommer bli avrättad för den(?)
Givet:)
Men fyller man så fyller man, deal with it!

Annars så kan jag meddela att jag är ledig imorn.
Lite strödagar som ligger och väntar på mig framöver. Inte många men några.
Jag måste packa effektivare, för just nu packar jag inte alls!

Taxi Hami kör från Dockgatan 7 kl 10.55 imorn, mellanlandar i Linkan
för att senare sikta in sig på Nyköping och Skavsta som slutmål.
Familjen ska till Spanien, skönt för dom..och mig :P
Sen tillbaka till Linkan igen och lite påhälsningar ska jag hinna med hoppas jag innan mötet börjar kl 18 i Vidingsjö.

Har lyxproblem just nu, vilken dag ska jag åka till Idre?
Petra bjöd med mig till Romme i helgen men jag jobbar så blir inget med de. Synd!
Fröken P och jag funderade lite runt jul samtidigt som vi skötte våra arbetssysslor idag
och kom fram till att jag kanske borde ha fest. En Hej då-fest!?
Hm..ska tänka på de.
Har ju ett hus, som ständigt renoveras så inte så nice, men mina girls är inte kräsna..så vitt jag vet!



Dagens tröst; Till dig, du är värd så mycket mer!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0