< Home

Åtgärd

Nemi kom till världen idag 10.40. Hon är 48cm lång(kort!) och 2630g.
Mini liksom. Såå mysigt.
Grattis Hanna och Roger!
:)

Nya rutiner ska införas och jag har redan tjuvstartat lite.
Ledord; Disciplin!!
Skönt och skapligt behövande.
Kom igång ordentligt med träningen idag efter 2 veckors sjukfrånvaro. INTE bra!!
Men nu så. Man mår dock skit över att konditionen är en sådan färskvara.
Kämpa!!

Ännu en dag till handlingarna och jag har inte rört lägenheten.
Mycket dålig stil mot mig själv, Huh!
Dagarna bara springer iväg nu, något inbokat i stort sett varje dag.
Precis så jag vill ha det men ska detta gå i lås så måste jag få igång effektiviteten lite.

Tack Nerf för tiden i Götet.
Den vännen går inte av för hackor:)

Dagens namn; Nemi

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0