< Home

Borta bra men hemma bäst..

Det närmar sig slutet på Juldagen 2008.
Många plus i kanten denna jul.
Mormor&Morfar
Min enastående Farfar
Mobröder plus nyförvärv.
Besök hos dom som som vakar över oss.

Körde även en drive i mitt gamla liv och det skär i hjärtat. Att man kan sakna något så mycket som inte ens finns där.
Konstigt.

Fick ett samtal av brorsan idag med.
Några idioter har gjort inbrott i lägenheten nere i Spanien. Som tur är hade bror och dom alla sina värdesaker på sig.
Men aldrig kul när man vet att någon varit där inne och levt runt.
Sådana här saker gö fröken Hamberg jävligt förbannad!
-Vad tjänade dom på de?
Bara förstör.
Plåga dom säger jag!!

Imorn är det stora hemvändar-party-dagen.. Sweet.
Sista partyt i Motala, känns väldigt skönt.
Kanske en liten partykväll på nyår men det återstår och se.
Vad ska man ha på sig imorn då?
Hm...
Vilka problem man besitter : P

Jobb imorn mellan 06-17, laddad(?)..
sen blir det lite flyttlass som ska köras iväg 
och jag ska klara av min vanliga husdjursrutt

... vart är hemma?
En svarade "Där familjen är."
Huh.. då vet jag.




Youtube of the day; Kings of leon-Use somebody

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0