< Home

Chilla

Kraft!
Har tagit beslut om att inte skriva på för Boren utan jag tränar med dom tills jag åker och återvänder jag hem sen så
ser det väldigt aktuellt ut att det blir dom.
Det som avgjorde mitt beslut var alla tankar jag haft idag, ja menar- Kommer jag komma tillbaka?
Svaret vet inte ens jag och en mindre ni, så vill inte ha något som får mig att vilja längta "hem" igen.
Verkar som jag fått med mig Muttis också. Inget kan gö mig lyckligare!!!

Jag har fortfarande ont i halsen, det är svårdefinerat vad det är för något så tränade idag (kanske inte mitt klokaste beslut) då Herr Wärn beslutade att vi ska "Slita på backarna idag!"  men han insåg att det var för många som
inte mådde great så det ändrades snabbt. Tack gode gud för det!
Tror några lämnade sitt engagemang hemma inte var det närvarande i Team Sportia hallen ialla fall!

Tillbaka till mitt lilla halsproblem, lätt att det är den gröna flaskan med dess innehåll som ställt till det lite för mina
stämband, men att mina halsmandlar börjar spela mig ett spratt gillar vi INTE!
När blir operationen? Jag väntar..

Den här helgen har gått i Zederslundstidernas tecken.. sjuuukt skoj att träffa alla i fredags på ett och samma ställe.
Gårdagen var inte så dum den heller men var sååå trött så ah, som man säger - Det blir vad man gö det till!


Youtube of the day; Sungha Jung-With or Without You 


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0