< Home

Jul, Jul, förbannade jul

Här sitter jag på min sängkant och funderar starkt på att tippa kroppen åt vänster och blunda för en stund.
Men neej neej det går icke.
Måste packa väskan och sätta mig i bilen upp till Köping.
Har fått för mig att det kommer att vara många på vägarna idag?
Trafikkaos!
Så jag får väl skriva ett farväl-inlägg nu. Eftersom så många dör i trafiken varje jul vet man aldrig när det är ens egen tur.
(munter som vanligt ,hehe)
Tack ni som läst.
Bloggen ingår i mitt testamente som hittas på insidan av ett Marabou Digestive förpackning , den hittar man i sin tur i min madrass. Antingen i soffans eller sängens..
vad gö man inte för spänningen så här i juletider.
 :)

Hoppas det slutar bättre än att någon stackare tror på de jag just skrivit ner.
Om någon nu skulle vara så otroligt dum så är det självklart att jag inte är den som är den utan
ger er en ledtråd..
Det är helt klart fisk eller fågel!
Mer ger jag er inte.

Efter tvådagars sinnesjuk rush på jobbet så kommer inga sömnpiller behövas.
Så jag hoppar in på ölen ikväll.
Lord, precis nu när jag skrev det började jag nästan dreggla för, tankar stack iväg en sväng..
Kall Hof!!!
Hur torr i strupen blev inte ni nu?
Eller hur.. jamie!

För att bli lite seriös, måste man vara uppklädd på jul?
Orka.
Tror jag slängde min hjärna på återvinningen förut, kan inte tänka.
Vad ska jag packa?
Hm..

Bloggen säger God Jul och hoppas ni följer mitt exempel under denna högtidsdag.. NO MERCY:)

Dagens hälsning; Till Lilla My och Snygg Erik´s Fru som börjat kika in här. Varmt välkomna!
Hittar ni det ni söker?:)
Arbetsskada ohh yes!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0