< Home

Nostalgi rakt igenom

Har börjat att röja ordentligt i lägenheten nu.
Såå många gamla minnen jag stötte på, på både gott och ont.
Självklart måste jag bara bjuda er av vad jag hittade.. åtminstone några godbitar!


Åhh!! Dom här kortet tog vi i gymnasiet för att skicka till våran fina Emma i USA.

Snacka om att vi är unga.. Oskyldiga flickor.. HAHA!

God Jul Muuulin!!

Merry Christmas E!


Lådan med ALLA gamla estet saker plockades upp..mitt skissblock mina blyerts- och akvarellpennor you name it!

Ska inte sticka under stolen med att jag kom och tänka på en av dom elakaste människorna jag någonsin träffat, men hade många fina minnen från klassen. (hm..)

Jag har inte kunnat skissa sen jag slutade skolan p.g.a  vissa händelser och en viss person.
Av någon oförklarlig anledning fattade jag min 3B penna och började skissa.
Inspirationen kom från en Pridebild jag tog och redigerade till och som nu är mobilens bakgrunsbild.
Med Carola -Jul i betlehem  i bakgrunden(ni läste rätt:) ) och rökelse som bara doftar så där juligt så man kommer i fin fin stämning så satte jag igång.. Här nedanför ser ni resultatet.
Anledningen att ni får se den är att den blev så jäkla dålig. Jag skulle inte lägga upp en skiss jag var nöjd med.
Rädd för kritik, men denna får ni såga bäst ni vill:)
Det gö jag!!
HAHA!


Herregud, skuggteknik, belysning jag lämnade allt ute idag. Så jävla underbart!!
Inte där man en gång var men det var grymt skoj att teckna igen allafall!!
Wiie.
Nu tar vi en kollektiv skrattpause:)

Sen hittade jag min fotolåda.. åhh saknar att fota så mycket.
Gillar inte min analoga sys.kamera, vill ha digital jue:)
Bland alla arbetsbilder hittade jag ett vanligt kort.. åhh vad jag skrattade!
"Bajskorven" i mitt hjärta! (Hur fan kom vi på det smeknamnet E? ) HAHA!

Nog om skolan, hittade lite sångtexter som barnen från sommarfotbollskolan gjorde och som vi i La Familia gjorde till Cissi och gänget.
Men det får ni se imorrn.

Greys nu!!


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0