< Home

Resan bort ...

Att det kan var så sjukt smidigt att åka genom vårat lilla land är ganska otroligt.

Började med att åka upp till en nypistad backe i "morse".

Idag var dagen V.B skulle stå på en snowboard för första gången.

V.B konstatera att det inte är så lätt som det ser ut och att man bör ha skydd över hela kroppen.

Men jag tycker hon skötte sig galant, bra första åk - sen att det var de enda åket hör inte hitJ.

Sen var det dags för kollektivet att vinka av mig.

Uh.. ville verkligen inte hem.

Hem innebär oändligt mycket saker som ska gö´s inför flytten.

Har inte riktigt prickat in planeringen denna gång. Kan inte vara perfekt jämt ;).

Om jag fixar allt som jag ska hinna med så kommer det bli rekord många saker uträttade under 2009 första vecka.

Det återstår och se. Jag ber er som blir kontaktade att vara flexibla, tiden är knapp.

Please?!

(jag ger er mina hundögon och ber er igen..)

PLEASE!


Under min Idre-vistelse har jag mött väldigt spännande människor.

Fick ett väldigt starkt intryck av Tiffany Perssons avkomma (bara måste vara så) - jag har nog aldrig skrattat så mycket, tårarna rann!

Några andra var givmilda till tusen..

Andra var Tillfället(s) ögongodis, JAAMIE!

Sen att V.B och jag fick till ett sjukt mysigt spoonings-moment består av en klass för sig.


Tack ,Yo-Yo, Alex, Thor, Peter och V.B för att ni är så jävla härliga.

Men grabbar en sak - det heter inte Tjööta.

Pff.. Göteborgare! :P


Tågresan bestod av  Entourage och L-word avsnitt.

Har varit helt lost angående Entourage ett bra tag nu.. inte en aning vilken säsong jag såg sist.

Men det var tidsfördriv med kvalité.


Det är nära nu gottfolk.. någon sa - Jag är nervös!

Jag är nästan beredd att hålla med. Inte för att det inte kommer att ordna sig utan mer för att framtiden är så ljus och öppen. Mycket finns det att välja mellan, bara att man tar en bit i taget.

Kan det vara klokt tro?

Åtminstone det spåret jag tänker kö på.




Dagens a lá carte; Death Cab for Cutie


Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0