< Home

Rebus

  letar efter
Roligaste på hela Maxicupen som för övrigt inte var något att hurra för!


Jag är fast.. rakt igenom.
Twilight!
Åh..!

Helt fantastiskt rolig dag på jobbet idag.. snacka om att julruschen börjar dra igång nu.
Hysteriskt emellanåt.
Marja och jag trivs som fiskar i vatten:)

Har precis varit i Mjölby och träffat V.I.P folket. Vad kan jag säga, vilket lag vi var!!
Och vilka vänner vi är.
Mange har med bestämt sig för flytt (eller verkar onekligen så)
Grymt nice!

Dagens stora plus är helt klart nya kontakter, klokrent!

Julen kommer med största sannorlikhet spenderas i Idre! Snacka om mys och ett sjuhelsikes nice äventyr:)
Hon , jag och en bräda.. SWEET!:)

En fråga till någon som bestämmer detta.. förmodligen min kropp!
Va fan händer med min hals!?!
Vägrar (inte för att jag har så mycket att säga till om!) få halsfluss/halsböld igen!! Känner ju vad som komma skall.
Been there before!

Dagens hopp; Ett sms från norge :)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0