< Home

Klitten-Hem ljuva hem



Om jag har det bra?
Skämt, jag har det inte bra! Jag har det grymt!
Vilken dag, -17 C, strålande sol från en klarblå himmel och backar som bara
är så där perfekta så man vill skrika av glädje!
Bara en backe som är sinnessjukt isig, annars är dom perfekta!
Som ni märker trvis jag, underbart att få åka bräda igen.
Peter och Thor har varit mina babysitters idag:)
V.B hade vad vi förstod kanske sin tråkigaste dag på jobbet.
Knappliften ca 70m lång. Det säger ju allt, haha!´


Uppresan gick kanon, förutom sista biten som var fördjävlig.
3h isrally på krokiga och smala skogsvägar.
Vad mer kan jag säga? Tackade folk för den här tiden på jorden via sms igår.. haha!
Vi stannade till vid en korsning, vad ser jag på min vänstra sida?!
Jo en skylt med namnet Klitten , smsade självklart Milla och berättade
att jag hittat min plats på jorden. Haha! Där vill jag bo!
Som sagt resan var skakig men va fan vad gö man inte för sin La familia darling!:)

Allt är dock inte ros i livet just nu, det vore väl märkligt om det skulle vara så väl.
Mina tankar går till Nea som ligger på sjukhus efter sin korsbandsoperation den 19 dec.
Hon mådde "bra" efter operationen och fick åka hem, vi var och hälsade på och gladdes åt
att hon var så kry som hon var.
På juldagen får jag ett samtal och i andra änden är det en mindre kry Nea som får ur sig
vad som hänt och att hon ligger i Motala på Ortopedavdelningen 101.
På väg hem från Köping i galet halt väglag så skyndar jag mig så gott jag kan.
Ville jue inte missa och hälsa på henne när det väl var besökstid.
Snabbt hem och köpte en liten present till fröken, jag kände dock inte att det var tillräckligt.
Vad skulle Nea uppskatta mer än en bok (kvinnan har blivit bokmal, Norge´s fel!)..
nypoppade popcorn såklart!
Sagt och gjort sprang jag upp med popcorn påsen innanför jackan så dom inte skulle bli kalla.
Åh, tycker såå synd om henne. Hon har fått infektion i knät!!
Vilket jävla helvete hon har framför sig och genomgår nu!!
Tänker på dig och jag ska försöka hälsa på dig så mycket jag bara kan.

Dagens bitter-fitta; Emelie Hamberg! :)

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0