< Home

Det är inte över förän det är över

Tyckte allt att det var lite små halt när jag skulle hem från gymmet idag.. nu tittar jag ut och ser snö i massor. (En lätt överdrift, men om man bara kikar mot gatlyktan utanför ser det ut så)

Ohh, jag är så nervös. Vad är det jag ska få höra och framförallt får jag kontakt?

Emelie besitter just nu den sjukaste beslutsångesten ever!
Så här ligger det till. På jobbet har vi fått en leverans av ett märke som vi redan har och skorna som kom
ska skickas tillbaka för beställningen var avbruten. Det var alltså inte meningen att vi skulle få den alls.
Nu råkade det vara så att Erik kom och frågade mig (förmodligen för att han sett min stil och visste
att han skulle ge mig blodad tand) ..hurvida jag skulle köpa skon ifråga eller inte.
Självklart! Blev min reaktion.

Imorgon ska skorna skickas tillbaka och jag har bestämt mig för ett par.. TROR JAG!!
Egentligen avskyr jag märket, det är ett par DC skor.
Alla tankar man har om dom ja ni vet, stora, klumpiga, fjortis, bara rent vidriga.
Men loord jag är fast.
Dom som jag förmodligen blir ägare till är RUTIGA i botten sen är märket i orange, dom är av en låg men extremt nätt variant med bruna snören. Sen ett coolt skinslag så det ser ut som krokodilskin.. haha! Skit när jag skriver det ser jag
hur fula dom verkar.
Fast dom är råå coola.. så varför tvekar jag då?
Jo Nike´s nya SB skor är löjligt snygga.
Får väl helt enkelt köpa ett par av dom också, pff!
HAHA!

Är det något en människa behöver ibland så är det fina ord direkt från någon annans hjärta.
Igår var det ett par från sthlm som handlade av mig. Jag körde på som vanligt, dom fick min fina touch på julklappen:)
Då säger hon undertiden vi pratar och jag slår in.
"Du passar verkligen att jobba i butik!! Så himla trevlig och glad, inte alls sådär som många kan vara.
Du är en ren naturbegåvning!:)"
Självklart blev jag helt paff.. herregud vad skulle jag säga. Jag log lite generat och tackade så väldigt mycket för dom värmande orden och berättade hur trevligt det var att få höra.
Sen säger hon innan hon går nöjd och belåten
"Fortsätt så här..!!"
Ahh lyx för själen!!

Har fastnat i youtube-träsket igen. Tänker ge er många bra tips men idag får ni bara ett.

Dagens youtube sökning; Stefano Barone - Batman - Alexander Supertramp
Killen är sjuk!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0