< Home

You n YOU

That´s me:)



Proppmätt så in i!
Nyduschat hår, jo jag tackar.
Av någon konstig och inte alls bra anledning så har jag börjat sjunka ner i Idolträsket.
Jag är helt plöstligt engagerad över vem som SKA och inte ska gå vidare.
Alice och Kevin är solklara. AVSKYR Robin, han är.. uhh. Inte min favvo.

Imorgon är det jobb igen..suck. Lite trött att jobba nu. Imorgon blir min hm..7 dag i sträck.
Money!
På kvällen ska jag kanske in till Linkan och se en julkonsert, hoppas jag kan åka in bara. Verkar så!
Själv känns så där men jag vill ju se så..:)
Sen på kvällen blir det avskedsfest för V.B (nyktert såklart:))
Duktigt tjej jag är.. hell yeah!!

Fredag hela veckan nu..sen HUGO med gänget. Slappkväll on da dancefloor!
Fy fan vad hett!!!

Comments

Make your comment here:

Name:

E-mail: (Won´t get published)

Your Blog?!:

Comment:

Remember me?
Trackback
RSS 2.0